ponedjeljak, 4. ožujka 2013.

Rose Tattoo

Tu sam. Čitam vas. Slabije komentiram, još slabije pišem jer sam imala neki čudan period druženja samo sa sobom i knjigama. To je zbog zime i snijega kojeg stvarno ne volim, depresivan je i beskoristan, taj snijeg nema ama baš nikakvu ulogu sem da se pretvori u bljuzgu i naživcira me.

Nego, proljeće je. Meni jest, zajebi kalendar, čim je sunca meni je proljeće. A proljeće je divan period za pokrenuti se, izaći van, upiti malo sunca i rastegnuti osmijeh na lice.






Imali smo jednom a faksu vježbu iz komunikacijskih vještina, ako se gledate u ogledalo jednu minutu i nasmijete se sebi, počet ćete se od srca smijati i popraviti si raspoloženje. Da, izgledat ćete si kao kreten najveći jer se smijete vlastitom odrazu, ali funkcionira! :D

Htjela sam još nešto bitno tu napisati i eto, zaboravila.
Nema veze, evo vam pjesma, meni ne izlazi iz glave već tjednima.

Uživajte. I do tipkanja... smijte se :)





4 komentara:

  1. Jej za izbor muzike :))
    Ne znas koliko sam srecna sto je konacno zaprolecilo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam, načekala sam se tog sunca kao nikad do sad :)

      Izbriši
  2. Proljece, jupiii! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I od mene hejt za snijeg, samo gledam di ću se polomiti.
    Dobrodošlo proljeće, uživaj. :*

    OdgovoriIzbriši