srijeda, 21. kolovoza 2013.

Tegiraše me

Tegirala me Sara.
Kaže, moraš odgovoriti na ova pitanja. Mogla si i kreativnija biti ženo :P
Šalim se, dobra su.
Nego, da se bacim na posao..

1. Koliko ti treba da natipkaš i središ post?


Najčešće samo krenem pisati. Kasnije pročitam, ispravim greške, dovedem post u red i objavim ako mi se svidi.
Nekad budem gotova za čas, ali često to zna potrajati..


2. Što si zadnje jela?

Salatu od tune sa integralnim pecivom sa sjemenkama i neku savršenu čokoladu OMNOMNOM :D

3. Najdraži čaj...

Twinings-Lady Grey. Obožavam ga!
Veliki sam fan crnih čajeva. Pravim se englez pa ih pijem s mlijekom, fini su :)








4. Najdraži super heroj


Batman je prilično badass. Ima najzanimljiviju priču od svih tih super junaka.
Imam i najdražeg supervillaina. Joker naravno. I to samo zbog Heath Ledgera koji ga je tako fantastično odglumio, R.I.P.




5. Kombiniraš li boju grudnjaka, gaćica, čarapa?



6. Jesi li upoznala nekoga koga pratiš na blogu?

Gore navedenu Saru, ali nju znam od djetinjstva.
Nisam, iako se i dalje nadam pivu u Sarajevu s Dajdžom :D

7. Koliko si visoka?

162cm

Metar i žilet, štob' se reklo. Ali meni je super što sam mala :D

8. Voliš li svoje susjede?


Na sreću, susjedi su mi jako dragi ljudi. Preko puta mene živi mladi bračni par, ona je patologinja, a on psiholog (našli su se :D) on uvijek ima spremno nešto da me podjebava, ja da mu vratim istom mjerom, a ona da ga lupne iza uha kad pretjera, super su :D


9. Linkaj najdražu pjesmu/pjevača/band.

Joj ne volim ovakva pitanja. Kako izabrati samo jedno?!
Moj najdraži glazbenik je Marčelo, ali najdraža pjesma začudno nije njegova. Već ova ovdje :)





10. Koliko imaš godina?


22 :)




Ovo je bilo slatko. Hvala na taggu Saro :)

Ja bi sada kao trebala izabrati žrtve, jel, tegirati ću nekoliko vas koji ste već bili tegirani, no ne morate pisati postove o tome već mi samo odgovorite u komentarima, čisto zato jer me zanimaju vaši odgovori :)


Biram ove pokemone:

Sarina Tvornica


Bitchy Dust

Littlemissconfused

Romana

Little Sukie

Electric Anleah


Milica

Oblak

Myperfectlounge

Martina


Pitanjca:

1. Koji ti je bio najdraži predmet u srednjoj školi i zašto?

2. Da imaš brdo para, što bi prvo napravila?

3. Možeš li zamisliti život u nekoj drugoj zemlji?

4. Bi li radije izabrala sposobnost letenja ili nevidljivost?

5. Do koje godine si piškila u krevet? :D

6. Najdraži suvenir koji si dobila i odakle je?

7. Najdraže knjige?

8. Bi li radije sposobnost vraćanja u prošlost i ispravljanja nekih stvari ili odlazak u budućnost? Ili ništa od navedenog :D

9. Najdraža osobina kod ljudi?

10. Kada si zadnji put bila na dejtu i kako je prošao? :)

3 komentara:

  1. 1. Koji ti je bio najdraži predmet u srednjoj školi i zašto?
    Imala sam 2 najdraža.. farmaceutska tehnologija s kozmetologijom jer smo u labosu mućkali kremice, pudere, sirupe i sl :D
    I farmaceutska kemija s farmakologijom jer smo, opet u labosu, dokazivali svašta nešto i radili male katastrofe kad bi se pokusi zeznuli :D

    2. Da imaš brdo para, što bi prvo napravila?
    Otišla u Algoritam i kupila sve ono za čim slinim svaki put kad sam tamo.

    3. Možeš li zamisliti život u nekoj drugoj zemlji?
    A ono.. da.

    4. Bi li radije izabrala sposobnost letenja ili nevidljivost?
    Ne može to tako.. ja bih oboje!

    5. Do koje godine si piškila u krevet? :D
    Nemam pojma xD

    6. Najdraži suvenir koji si dobila i odakle je?
    Nemam najdraži. Volim ih sve :D Bio to magnetić, bočica ili razglednica, bude mi drago što me se sjete :D

    7. Najdraže knjige?
    To se ne pita. Kako možeš to pitati? Koje su tvoje? Aj da te vidim.

    8. Bi li radije sposobnost vraćanja u prošlost i ispravljanja nekih stvari ili odlazak u budućnost? Ili ništa od navedenog :D
    Smiješno je što mi se sviđa ideja vremenskog stroja i sl, ali ne bih htjela ni u prošlost, a ni u budućnost. Ono što se dogodilo, dogodilo se s razlogom i ne treba ništa mijenjati. A sad da znam što me čeka u budućnosti, where's the fun in that? Ali mi se sviđa vraćanje u prošlost turistički, razgledavanje i učenje kulture tada. Pa eto.

    9. Najdraža osobina kod ljudi?
    A već sam odgovorila na takvo pitanje :P

    10. Kada si zadnji put bila na dejtu i kako je prošao? :)
    Računa li se dejt ako je s osobom s kojom si već 6 godina? Jer to onda više nije dejt dejt, negooo..a ne znam što je xD
    Ugl, klopanje pizze, cuganje piva uz film :D i bilo je super :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo 5. kao nemaš pojma, dadada :D

    Mislila sam na dejt u pravom smislu riječi, kada još niste par, ali i ovo tvoje je super :D

    OdgovoriIzbriši