srijeda, 11. rujna 2013.

Coffee-Olive Oil-Honey Face Peeling

Volim zujati po kuhinji i miksati sve što imam :D
Ovaj piling je toliko jednostavan za napraviti, a čuda radi. Ne volim one kupovne pilinge i maske za lice, uvijek mi je draže miksati ih sama, net je pun homemade recepata koji zaista djeluju, a ne trpate na lice nikakvu kemiju.

Krenimo, treba vam:
-1 čajna žličica mljevene kave (ako imate osjetljivu kožu iskoristite talog od kave koju ste popili, nježnije su granule :) )

-1 čajna žličica meda

-1 čajna žličica ekstra djevičanskog maslinovog ulja

Sve izmiksate u maloj šalici i to otprilike izgleda ovako:


   


Da, odvratno izgleda :D
Gnjecavo je i na dodir :D
Utrljate malu količinu na jagodice prstiju i umasirate po cijelom licu, izbjegavajući područje oko očiju. Nemojte se gledati u ogledalo, prepast ćete se :D
Isperete mlakom vodom, obrišete čistim ručnikom i kasnije nanesete svoju najdražu hidratantnu kremu za lice.

Koža bude mekana k'o bebina guza, doslovno. :)
Med i maslinovo ulje hidratiziraju, dok granule kave odstranjuju nečistoće i mrtve stanice kože, a kofein poboljšava mikro cirkulaciju i razbuđuje cijelo lice.

Ja ju napravim jednom tjedno, ili jednom u 10 dana ili kada osjetim da mi je potreban piling.

Ovime sam stvarno zadovoljna, ako imate i vi neki svoj homemade recept za piling ili masku za lice, slobodno podijelite u komentaru, sve me zanima :D

Broj komentara: 5: