četvrtak, 29. studenoga 2012.

Čovjek s velikim Č

''Ma ti, tebi su ljudi uvek... kako da kažem, potencijal sebe samih. Pogrešno. Niko neće biti bolji. Tvrdim ti, ljudi su na današnji dan, ove sekunde - i bilo koje druge, uostalom - najsavršeniji mogući model sebe. Niko nije manji od svog konačnog dometa (...) '' - M. Šelić, Malterego


Čovjek je zaista fascinantan stvor. Kako je Nietzsche rekao: '' Čovjek je nešto gipko i plastično - iz njega se može napraviti što god se hoće.''
Nikako da shvatim zašto onda ljudi oblikuju kretene od sebe. Ili još manje shvatljivo, zašto kretenima puste da ih oblikuju.

Neshvatljiva mi je i činjenica da ljudi ne žele učiti, ne žele otkrivati ništa novo.
Hajmo se svi zakukuljiti u svoju komfort-zonu i ne izlaziti iz nje, suditi svemu drugačijem i propagirati samo svoju prizmu svijesti i spoznaje, koja je na razini planktona.



Ok, malo pretjerujem, ali me strašno frustrira pametovanje vidno zatucanih ljudi. Moja filozofija je - ako ne znaš ništa o tome, ne pametuj. Čitaj. Nauči.

Nije problem pogriješiti, kako ćeš drukčije naučiti nešto ako ne pogriješiš nikada. Greške su dobre. Greške su iskustvo.
Ljudima sam fascinirana, oduševljena i iživcirana u isto vrijeme, baš zato što smo svi toliko različiti. To je dobra stvar, da me ne shvatite pogrešno, ja volim različitosti. I koliko god me nervirali uskogrudni ljudi, sebi puni pameti, sama sam si kriva jer im dopuštam da dopru do mene i izazovu stres. I od njih učim nešto na kraju krajeva. Samokontrolu.

Kaže Krleža: ''Tebi, o gluposti ljudska, udaram himnu o bubanj.''

E, tako ću i ja. S vremenom će i ovaj zen u glavi napredovati pa me intelektualne provokacije debila više neće dirati.

Ali ne bi svijet bio isti bez debila. Svi mi održavamo savršenu ravnotežu u svemiru. I kao što kaže odlomak na početku posta, u ovom trenutku čovjek je najnaprednija verzija sebe, neću toj naprednoj verziji dozvoliti zamaranje nebitnim mišljenjima, nije to zaslužila, najnovija verzija je to, hej.



Ok, mali dio nevezan za ovaj post, ali ću ga ugurati ovdje na kraj, da se zavalim Sashkoneli na nagradi za blog, moja prva blogo-nagrada, jej :) 




Trebala bi ja tu tegirati nekoga, ali pošto ste to više manje već svi vi koje pratim to obavili, ostavljam to slobodno da se tegira tko god želi.


I na kraju, obećala sam Dajdži sliku s ušima od Minnie, evo ti nesrećo, obećanje je obećanje :)





Broj komentara: 15:

  1. KAKO SI LIJEPA! matere mi. znaš kako? ne znaš? pa pogledaj se u ogledalo pa 'š znat. jebote gledam ti sliku 15 minuta xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahah, hvala Betmenko :) ma to sam se nekako namjestila pa sva nešto mlado i nevino ispala, lako je na slici bit lijep :D još sam se i našminkala za neki giveaway

      Izbriši
  2. Vala baš jesi lijepa!
    Ima ona "If only closed minds came with the closed mouths". Takvih primjera se nagledam u stvarnom životu pa dođem ovdje na blog da se odmorim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Da, upravo to. Na blogu nitko nema zatvorena usta, ali su im barem i umovi lijepi :D

      Izbriši
  3. Very pretty! :3
    Sarkazam....to je ljek! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. A ja taman kontam vidi je sliku mi zaboravila. :p
    Dajdža iz plizd. :p

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, kako si ti lijepa curica :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatka si:)
    Super ti je blog,pratim te:)

    http://myprincesssophie.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Jedan follow back jer imaš zanimljiv blog :)

      Izbriši
  7. Prelepa ti je fotka! <3

    peculiarchick.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši